ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

VIC – Došao Crnogorac u Afriku, svratio u javnu kuću pa pita pošto je „usluga“…





Došao Crnogorac u Afriku, svratio u javnu kuću pa pita pošto je „usluga“, a oni mu kažu $10 bez ili $20 sa robom. Misli se Crnogorac pa se odluči za kurvu sa robom.
Dođu oni u sobu, legne Crnogorac na krevet i kaže robu:
– A skini me jado!
Skine ga crnja.
– A natakni mi kurvu.
Natakve on.
– E aj’ sad gore-dole.
Uhvati crnja kurvu pa je diže gore-dole. Prodje 15-20 minuta, a crnac ze oznojio i samo što ne crkne, a Crnogorac će njemu:
– A šta si se umorio jadan, pa ne jebeš ti nego ja!

U bračnom savjetovalištu sjedi nervozni bračni par.
– Kakav je vaš problem? – pita psiholog.
– Žena mi ne da… – počinje muž.
A žena ga prekida:
– Ma pička ti materina! Ja ti ne dam? Ti prokleta seljačino! Sad ti je kao jebačina u glavi?!
– … ne da mi da svršim…
– Ti đubre jedno pokvareno! Ja ti ne dam da svršiš?! A kako bi ti mogao da svršiš, kada si impotentan kao i tvoj otac i deda i pradeda…
– … kada pričam…

Nema komentara:

Objavi komentar