ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

ISPOVEST – Kada sam krenuo do druga na klupi kod škole bila je gola …






Kada sam krenuo do druga na klupi kod škole bila je gola djevojka koja je plakala.Prišao sam joj i pitao je “zašto plačeš”.Rekla mi je “skinuli su me i ostavili ovde”.Ja sam otrčao do kuće i uzeo stvari od svoje sestre i donio joj.Ona se obukla i zahvalila mi se.

Vec duze vreme me muva decko koji je veoma bogat, u pocetku nisam zelela nikakav kontakt sa njim jer sam mislila da je kao i svi umisljen tatin sin. Igrom slucaja , pre par meseci, dosla sam u situaciju da ga upoznam malo bolje, ljudi moji ja ne mogu da vam opisem koliko je on ustvari divan, intelignetan, osecajan decko. Potpuno suprotno od svega sto sam mislila o njemu. Mislim da se zaljubljujem u njega.

Nema komentara:

Objavi komentar