subota, 4. lipnja 2016.

ISPOVEST – Neku noc sam bas popio puno alkohola napio sam se kao stoka…





Neku noc sam bas popio puno alkohola napio sam se kao stoka, došao kući nisam mogao svetlo da upalim mislio sam da mi žena u WC udjem ja kad ono moja keva koji blam i ujutro naravno mamurluk nikad se losije nisam osecao, a sto je najgore jedva sutra svi znali da sam pijan dosao kuci.


Nije mi jasno kako profesori koji posalju ucenika na popravni ispit mogu da spavaju. Ja, koji sam cijele godine bio miran na casovima, nisam divljao za razliku od nekih pojedinaca koji su takodje upuceni na popravni ispit. Zar neko moze biti toliko zao da mu je draze da u avgustu dolazi da ispituje ucenika, nego da mu odmah na kraju godine da prelaznu ocjenu. Nikada ih necu shvatiti. Imam osjecaj kao da zive za to. Najgore od svega je kada jos kazu i da im je zao.

Nema komentara:

Objavi komentar