nedjelja, 5. lipnja 2016.

ISPOVEST – Pre par godina moja tadašnja devojka i ja iznajmimo pedalinu na Palićkom jezeru. Lik što radi nas pitao koju ćemo….

Za-sajt

Pre par godina moja tadašnja devojka i ja iznajmimo pedalinu na Palićkom jezeru. Lik što radi nas pitao koju ćemo, ovu za dvoje ili za četvoro tj manju ili veću za skakanje u vodu ako budemo hteli da se kupamo. Kako sam već imao plan u glavi da vodimo ljubav na pedalinu rekao sam mu da nam da ovu veću, ako odlučimo da se okupamo. Otpedalirali smo na pristojnu udaljenost gde niko nije mogao da nas vidi, i obavili to što smo obavili. Kada smo završili, i oterali pedalinu da je predamo, onaj lik što nam je istu iznajmio, sa OGROMNIM DVOGLEDOM oko vrata se smeje i pita nas jel ladna voda za kupanje. Kad tad nismo u zemlju propali nećemo nikad.

Nema komentara:

Objavi komentar