srijeda, 8. lipnja 2016.

ISPOVEST – Otac mi vara mamu i ona je to saznala od tog dana se svađaju svaki dan a ja odem u sobu otvorim prozor skinem odeću sa sebe legnem na pod onako polu gola…





Otac mi vara mamu i ona je to saznala od tog dana se svađaju svaki dan a ja odem u sobu otvorim prozor skinem odeću sa sebe legnem na pod onako polu gola i slušam Adila. Jednostavno mi to pomaže isplačem se i komšija koji živi do nas dok je kosio travu od muzike nisam ga čula verovatno je pogledao kroz prozor i video me golu kako plačem, sutradan pitao me što sam plakala ja sam u zemlju propala. Znala sam da sam gola ležala na pod.


Imao sam najbolju frendicu( na kraju se ispostavilo da samo ja to mislim) s kojom idem u razred, i sad kraj 2 godine ja ne zelim razgovarati s njom jer se sama ne brine za sebe a mene je iskoristavala, a druge strane je cura u koju sam bio zaljubljen međutim ona nije odmah shvatila da se i ja njoj sviđam, nakon 5 mj stanke sad se ponovno cujemo, izlazimo iako ja ne zelim nista nekad se osjecam ljubomorno ako ona ode s nasim zajednickim frendom. Problem nastaje kada sam shvatio da sam se donekle zaljubio i u jednu i u drugu, ne znam zasto i kako, ali ja svjesno ni sa jednom ne zelim nista , međutim moje podsvjesne zelje su da zelim obe, molim vas pomozite

Nema komentara:

Objavi komentar