srijeda, 8. srpnja 2015.

Žena dolazi kuci i kaže svom mužu:
“Secaš se onih glavobolja koje sam imala
sve ove godine? E pa više ih nemam.”
“Nemaš više glavobolje?”, pita muž, “šta se
dogodilo?”
Žena odgovori:
“Prijateljica mi preporucila da odem do hipnotizera.
On mi je rekao da stanem ispred ogledala, i dok
se gledam da ponavljam: ‘Nemam glavobolju, ja nemam
glavobolju, ja nemam glavobolju.’ Upalilo je!
Glavobolja je nestala.”
“To je… to je… pa to je divno.”, kaže muž.
“Znaš, ni ti nisi bio baš vatren u krevetu proteklih
par godina. Zašto i ti ne bi otišao do njega i
proverio može li ti pomoci?!”
Muž se složi s idejom. Nakon par tretmana, muž dode kuci,
strže odecu sa sebe, podigne ženu i odnese je u spavacu sobu.
“Ne mici se, odmah cu se vratiti.”
Ode do kupatila, vrati se za par minuta, skoci u krevet
i vodi ljubav s njom kao nikad pre.
Kaže žena:
“Uaa, to je bilo predivno!”
“Cekaj malo!”, kaže muž i ode još jednom do kupatila i
vrati se u krevet na drugu rundu koja je bila još bolja
od prve. Ženi se zavrtelo u glavi!
Kaze muž opet: “Ne mici se, odmah cu se vratiti.” i ode.
Ovaj put se žena polako na prstima došunja do kupatila
da vidi zašto joj muž stalno mora odlaziti tamo. Proviri kroz vrata
i vidi njega kako stoji pred ogledalom i govori:
“Ona nije moja žena. Ona nije moja žena. Ona nije moja žena.”

Nema komentara:

Objavi komentar